sâmbătă, 30 aprilie 2011

Nunta regală a înnebunit planeta. Doar cinci evenimente au avut mai multă căutare în istoria Internetului

Traficul către site-urile de ştiri a ajuns la 5,3 milioane de accesări pe minut în jurul orei 13.30 GMT (16.30 ora României), potrivit organizaţiei Akamai. Ceea ce face nunta regală al şaselea eveniment ca amploare din istoria internetului. Nunta dintre prinţul William şi Catherine Middleton ocupă a şasea poziţie în topul evenimentelor web din istorie şi a reuşit să atragă un număr record de spectatori online.















Căsătoria ducelui şi ducesei de Cambridge nu a reuşit să depăşească finala Campionatului Mondial de Fotbal şi cel mai lung meci de tenis de la Wimbledon, din iunie 2010. Peste 10,3 milioane de oameni pe minut au accesat ştiri despre aceste evenimente.




 Will şi Kate au întrecut alegerea preşedintelui Barack Obama, din noiembrie 2008, când s-au înregistrat 4,3 milioane de accesări pe minut, potrivit Akamai.

miercuri, 27 aprilie 2011

Când românii au talent, site-urile au viteză

Românii au talent, show-ul de la PRO TV, a înnebunit Internetul. Site-ul protv.ro a ajuns la o cifră istorică: peste 376.000 de vizitatori unici într-o singură zi, cea de 26 aprilie, potrivit SATI.

De pe urma nebuniei generate de show au trăit foarte bine şi alte site-uri, inclusiv cele de la Cluj, cum se va vedea ceva mai jos.

Vedeţi cifrele website-ului şi prestaţia lui Adrian Ţutu, cel care a câştigat concursul şi premiul de 120.000 de euro.


Vezi mai multe pe Romanii au talent



Traficul de Internet adus de show a dus şi la decizii de management mai puţin obişnuite. REALITATEA.NET, portalul care foloseşte conţinutul editorial al Realitatea TV,  a lansat concursul "Românii au iPad". Judecata e simplă: Realitatea încearcă (cu talent, cum altfel?) să preia un segment cât mai mare de cititori interesaţi de emisiunea-concurs.

Şi acum venim la Cluj. Datorită minunatei invenţii numite Google, mulţumim!, website-urile locale au realizat cifre istorice cu ocazia finalei concursului. ziuadecj.ro a avut cele mai multe citiri la un articol din întreaga sa existenţă, 8.615, până la ora apariţiei acestui text. De asemenea, a avut aproape 13.000 de vizitatori unici, cu mai mult de o mie peste media zilnică a ultimei luni.



Datorită ştirii cu câştigătorii emisiunii de la PRO TV, stiridecluj.ro a avut un trafic record, de 10.701 vizitatori unici în 26 aprilie.


Buzznews.ro a avut la rândul său un profit serios: +22,34% în a doua zi de Paşti, care de regulă nu aduce abudenţă de trafic.

marți, 5 aprilie 2011

Recorduri

ziuadecj.ro a realizat în martie 2011 recorduri la toţi indicii monitorizaţi de trafic.ro. Astfel, numărul de afişări a urcat la 1.138.991, cu peste 85.000 mai multe decât la precedentul record. Faţă de martie 2010, creşterea este impresionantă: 59,5%.

În ceea ce priveşte numărul vizitatorilor unici, aceştia au fost de 175.255. Creşterea faţă de cel mai bun rezultat anterior este de aproape 5.000 de vizitatori unici, iar faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, de 78,89 de procente.



La capitolul vizitelor, website-ul cotidianului ZIUA de CLUJ a depăşit în premieră pragul psihologic de 400.000. Numărul vizitelor înregistrate în martie 2011 a fost de 411.148, cu peste 35.000 mai mult decât recordul precedent, care datează din februarie 2011. În comparaţie cu luna martie 2010, progresul este mai mult decât evident: +72,67%.



Principalele subiecte ale lunii martie au fost alegerea şi întronizarea noului mitropolit al Clujului, progresele înregistrate în construcţia stadionului Cluj Arena, licitaţiile şi atribuirea unor lucrări de infrastructură atât în municipiu, cât şi în judeţ, precum şi competiţiile sportive în care au fost implicate echipele clujene. De asemenea, ziuadecj.ro a relatat situaţia dramatică prin care trec japonezii, după un cutremur de magnitudine 9 pe Richter şi sute de replici, precum şi după tsunami-ul care a schimbat geografia unei părţi importante a ţării. Războiul din Libia şi evenimentele naţionale au fost la rândul lor subiecte ale unor articole publicate pe website-ul cotidianului ZIUA de CLUJ.

Conţinutul editorial s-a îmbogăţit şi cu ştiri, jurnale şi emisiuni, dar şi cu transmisia live a postului Realitatea TV Cluj.

"Progresele website-ului sunt evidente, iar cel mai mare câştig este că am reuşit să creştem un produs fără să abdicăm de la principiile noastre, acelea de a face presă quality. Continuăm să facem din mers îmbunătăţiri, astfel încât ziuadecj.ro să răspundă în fiecare clipă nevoilor cititorilor săi", a spus directorul Rareş Bogdan.

"ziuadecj.ro este un proiect care se dezvoltă cu sprijinul clujenilor, care ştiu că de la noi află tot ce se întâmplă cu adevărat important în oraş, în ţară şi în lume. Estimez că, într-un orizont de timp nu foarte îndepărtat, vom deveni cea mai importantă sursă de informare pentru internauţii din Cluj", a afirmat şi project-managerul Ionel Lespuc.